Textová korektura je nezbytná

Udělat při psaní textu nějakou tu malou gramatickou chybu nebo obyčejný překlep je naprosto běžné. Kamarádi vám to možná v sms prominou nebo si toho většinou ani sami nevšimnou, ale představte si, že dáváte svému budoucímu obchodnímu partnerovi vizitku s „hrubkou“ nebo trapným překlepem…

Buďte opatrní a než nám, nebo kamkoli jinam, pošlete svůj návrh vizitky, letáku, brožury, plakátu, pozvánky, atd., zkontrolujte si napsaný text z několika úhlů pohledu a pokaždé se soustřeďte na něco jiného. 

  • Nejistota v gramatice?  Nejste si 100% jistí gramatickou správností vašich textů, lehce tápete v interpunkčních znaménkách? Využijte služeb profesionálního korektora. Rádi vám pomůžeme nějakého zajistit!
  • Zrádné vlastní překlepy a ještě zrádnější automatické opravy! Z vlastní zkušenosti víme, že ještě horší než klasický překlep je přehlédnutí automatické opravy např. anglického slova, které původně správně napíšete do Wordu. Při troše smůly vám textový editor pěkně „zavaří“, protože vaše správně napsané cizojazyčné slovo nebo nějaké vlastní jméno se hbitě změní na podobné slovo české. Jistě si dokážete představit, kolik trapných momentů to může způsobit.
  • Kontakty a čísla! Buďte především pečliví při kontrole čísel v adresách a PSČ, telefonech a osobních udajích. Vizitka se špatným telefonním číslem či emailem může naprosto zničit jinak slibnou budoucí spolupráci. Ne každý potenciální klient má čas a chuť Vám zavolat, že se mu vrátil poptávkový email kvůli neexistující adrese či vám naopak napsat email, že telefon z vizitky je „mrtvý“.
  • Čím více koukám, tím více jsem slepý…  Často se stává, že autor textu chybu nevidí, i když ho četl již několikrát. Když si text po vás přečte třetí osoba, může vám to velmi pomoci.
  • Nejste si jisti ani po stylistické či marketingové stránce? Nevadí, každý přece umíme něco jiného. Rádi vám text na letáku trochu nebo víc upravíme nebo případně celý vymyslíme. Nejsme pouze produkční tiskové studio, kreativita je všude v nás.. 🙂
Jak nám nejlépe doručit podklady pro úpravu/kontrolu nebo sazbu textu ?
  • Pro klasický text je nejvhodnější klasický formát DOC, DOCX, TXT nebo PDF
  • Zaslání kontaktů pro vizitky je ideální běžným emailem (včetně diakritiky)

Se smyslem pro detail